شرایط گارانتی

جهت رضایت مشتریان عزیز، شرایطی برای بازگردانی و تعویض کالاها بر اساس قوانین شرکت های گارانتی دهنده تعیین شده، که در صورت بروز مسئله پس از خرید بتوانید از این شرایط استفاده کنید.

نکته : حتما و حتما سفارش خود را در لحظۀ دریافت از شخص تحویل دهنده به لحاظ ظاهری بررسی نمایید ، تحویل گرفتن کالا یعنی تایید سلامت ظاهری آن بنابراین پس از آن مشکلات ظاهری به هیچ عنوان پذیرفته نیست و کالا از گارانتی و خدمات پس از فروش خارج است.

شرایط هفت روز مهلت تست:
این خدمت ایراد های ظاهری ، شکستگی و خط و خش و موارد فنی که در صورت استفاده و یا نصب نادرست کاربر ایجاد شده است را شامل نمی شود. برای استفاده از مهلت تست کالای شما باید دارای گارانتی اصلی باشد و گارانتی های شرکتی شامل مهلت تست نمی شوند، در هنگام خرید حتما به این نکته توجه داشته باشید.
• در صورتی که کالای خریداری شده دارای مشکل فنی است، می‌توانید تا هفت روز کاری کالای خود را با هماهنگی بخش گارانتی به فروشگاه کالابان بازگردانید.
• کالای شما ابتدا توسط کارشناسان فنی کالابان بررسی خواهد شد و در صورت تایید ایراد فنی عنوان شده از جانب شما ، محصول خریداری شده برای دریافت خدمات به شرکت گارانتی ارسال خواهد شد.
• تصمیم گیرندۀ نهایی در رابطه با وضعیت کالا (تعمیر یا تعویض کالا) شرکت گارانتی کننده است.
• درصورت عدم تایید ایراد فنی، محصول برای خریدار ارسال خواهد شد.
• برای تعویض کالای خریداری شده و یا مرجوع کردن آن، در مدت زمان هفت روز مهلت تست، کالا باید پلمپ باشد و بعد از ارسال به فروشگاه کالابان به تایید کارشناسان فنی برسد.
• چنانچه موجودی کالا برای تعویض در هر کدام از مراحل فوق، مبلغ کالا طبق قوانین گارانتی به حساب مشتری واریز میگردد و یا مشتری میتواند طبق پیشنهاد کارشناسان کالابان کالای دیگری انتخاب کند بدیهی‌ست در این شرایط تفاوت قیمتی کالا محاسبه خواهد شد.

اقلام زیر شامل قوانین بالا نمی شوند و فاقد مهلت تست می‌باشند:
• انواع هارددیسک اینترنال و اکسترنال
• کارت های گرافیک بایوس شده
• سی دی رایتر، دی وی دی رایتر، بلو ری رایتر
• لپتاپ و لوازم جانبی لپتاپ، آل این وان و مینی پی سی
• پرینتر، اسکنر، کارتریج
• CPU
• پیکسل سوخته ی مانیتور تا تعدادی که شرکت تولید کننده و گارانتی کننده اعلام می‌کنند (3 تا 6 پیکسل بسته به شرکت تولید کننده و گارانتی کننده)
• مادربردهای که آسیب ظاهری دیده اند
• کالاهایی که گارانتی شرکتی هستند
این اقلام توسط خود مشتری باید به گارانتی ارسال شوند.

محاسبه هزینه‌های ارسال:
درصورت تایید کارشناسان مبنی بر پذیرش کالا و تعویض آن، هزینه های ارسال کالا به عهدۀ فروشگاه کالابان است و در صورت عدم تایید، هزینه‌ها به عهدۀ مشتری است. لطفا روش ارسال کالا به فروشگاه کالابان را حتما با کارشناسان واحد گارانتی هماهنگ فرمایید.

درصورتیکه کالای سفارش داده شده با کالایی که دریافت کرده‌اید تفاوت دارد:
• این تفاوت را باید روز تحویل کالا به اطلاع واحد پشتیبانی کالابان برسانید.
• در صورتیکه این تفاوت از روی جعبه (رنگ، مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد، کالا باید بدون استفاده و پلمپ به کالابان بازگردانده شود، در صورت باز شدن پلمپ یا استفاده از کالا امکان رسیدگی به این نوع درخواست مشتری وجود ندارد.
• در صورتیکه تفاوت کالا از روی جعبه قابل تشخیص نبود، اما پس از باز کردن پلمپ متوجه تفاوت کالا شدید، باید کالا را بدون اینکه از آن استفاده شود، برای فروشگاه کالابان ارسال کنید، در صورت استفاده از کالا امکان رسیدگی به درخواست مشتری وجود ندارد.
• کارشناسان فنی کالابان در مدت 72 ساعت از دریافت کالا بررسی خواهند کرد و در صورت تایید ، کالا برای مشتری تعویض می گردد. در صورت عدم تایید ، کالا برای مشتری پس فرستاده می شود.